Refund policy

Gjeldene for bestillinger i Norge;

Alltid gratis frakt ved kjøp over 799,- Ingen toll eller andre overraskelser! 

Hvordan sendes pakken min?📦
Pakken kan forventes levert innen 1-5 virkedager. Vi sender varer til ditt nærmeste postkontor, eller direkte til din postkasse.
 Pris for forsendelser er 49,- / 69,-.

Uopphentet sending (pakker som ikke hentes på posten etter melding om dette) må betales av kjøper. Kr 149,- trekkes fra kjøpet for gebyr og frakt. 

Å bytte varer er gratis. Da får du tilsendt nye varer gratis, og returen på de du skal levere tilbake er også gratis! 

For å bytte varer, ta kontakt med oss på support@vikiin.com. Ønsker du å bytte størrelse så kan vi ordne det på support. Dersom du ønsker å bytte i andre varer så legger du inn en ny bestilling og gir oss beskjed på mail at du ønsker å bytte. Du vil få returlapp tilsendt på mail som du skriver ut og klistrer på returpakken. 

Retur av varer må dekkes av kunden. Om du ønsker å returnere varer, uten å bytte, påfølger ett returbeløp på 79kr. Dette trekkes fra beløpet på varene du ønsker å returnere. Send oss en mail på support@vikiin.com for mer informasjon om bytte og retur. Du vil få tilsendt returetikett på mail som skal skrives ut og limes på pakken. 

Vi har 14 dager retur- og byttefrist, gjeldene fra dagen du henter pakken på postkontoret eller får den i postkassen. Pakken må altså sendes i retur til oss innen 14 dager fra den er mottatt. 

NB! Det aksepteres kun retur eller bytte i henhold til:
Produktet må returneres i originale produktposer og annet som hører til plagget. Dersom du ikke sender varen i original zipbag med alle lapper på, er returen ikke godkjent. Varen kan ikke være brukt, ha deodorantmerker, flekker eller andre ting som tyder på at plagget er brukt. Våren skal pakkes pent i original emballasje sånn at det fortsatt fremstår som nytt når vi mottar returen/byttet. 

Vi behandler returer så fort som mulig. Det kan ta 2-3 uker fra du leverer pakken på poste til pengene er refundert, på grunn av varierende frakttid samt helligdager og ferie. 

Reklamasjon
Henvendelse vedrørende reklamasjon/ødelagt vare skal sendes på mail til support@vikiin.com sammen med dokumentasjon og beskrivelse av varen. Vi vil deretter ta saken opp til vurdering. 

 

Bestillinger fra land utenom Norge vil ha andre retningslinjer. Send oss en mail på support@vikiin.com for mer informasjon. 

Orders from outside of Norway have different guidelines. Please send us an email at support@vikiin.com for further information.